Retour sturen & garantie
Bevalt de aankoop niet of mankeert er iets aan?
Jammer! Neem contact met ons op en we lossen dit op. Dit kan
bij voorkeur door te reageren op het bevestigingsmailtje die je ontvangt bij
een bestelling of via de contact pagina.
- Je naam
- Je ordernummer
- Wat je retour wilt sturen (Alles of een deel van de order)
- Reden van retour (Niet verplicht)
- Hoe je dit het liefst opgelost ziet
'U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst
zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen
om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag
inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour sturen
van uw adres naar de webwinkel zijn voor
eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product
met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de
originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om
gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via
info@hobbysale.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen
14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in
goede orde retour ontvangen is.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best
om deze in goede conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er
een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd
waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht
om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover
te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos
zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat
zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door
te mailen naar info@hobbysale.nl. Leidt dit niet tot een oplossing,
dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting
WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15
februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te
melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te
vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in
behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform
van de Europese Unie.