Tel: 085-1302536
Mail: info@hobbysale.nl
Winkelwagen

Retour sturen & garantie

Bevalt de aankoop niet of mankeert er iets aan?
Jammer! Neem contact met ons op en we lossen dit op. Dit kan bij voorkeur door te reageren op het bevestigingsmailtje die je ontvangt bij een bestelling of via de contact pagina.

 Vergeet niet te vermelden in je mail:
- Je naam
- Je ordernummer
- Wat je retour wilt sturen (Alles of een deel van de order)
- Reden van retour (Niet verplicht)
- Hoe je dit het liefst opgelost ziet

 We doen niet moeilijk, beloofd. We zijn doorgaans veel soepeler dan de minimale wettelijke vereisten. Maar voor de volledigheid staan hieronder uw wettelijke rechten beschreven:

'U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour sturen van uw  adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hobbysale.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hobbysale.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nieuwsbrief

×
Mis geen aanbiedingen en nieuwe producten. Én ontvang 5% korting.

* E-mail: